انیاک دانلود

دانلود نرم افزار و بازی های کم حجم

انیاک دانلود

دانلود نرم افزار و بازی های کم حجم

در این وبلاگ من مطالب آموزشی در مورد کامپیوتر و موبایل قرار میدهم و در کنار آن نرم افزار بازی های کم حجم نیز خواهم گداشت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

عرضه کارت گرافیکی GeForce GTX 950 به‌تاخیر افتاد

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

براساس اطلاعات منتشر شده، عرضه کارت گرافیکی GTX 950 با تاخیر مواجه شده است.

شرکت Nvidia اعلام کرده که کارت گرافیکی میان‌رده خودش را با کمی تاخیر راهی بازار خواهد کرد. این کارت گرافیکی که به‌نظر می‌رسد GeForce GTX 950 نام داشته باشد، از مدل پایین‌رده پردازنده گرافیکی MG206 بهره می‌برد که قبلا در کارت گرافیکی GTX 960 به‌کار رفته بود.
سرعت پردازنده کارت گرافیکی GTX 950 بین 1150 تا 1250 مگاهرتز خواهد بود که البته می‌توان این سرعت را تا 1450 مگاهرتز افزاش داد. این کارت گرافیکی با دو گیگابایت رم مدل GDDR 5 عرضه می‌شود. این کارت گرافیکی 128 بیتی یک پهنای‌باند 107 گیگابایتی خواهد شد.
از دیگر ویژگی‌های این کارت گرافیکی می‌توان به رابط برق 8 پینی آن اشاره کرد. این کارت گرافیکی دارای خروجی DVI، HDMI 2 و DisplayPort 1.2 خواهد بود. شایعات مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت Nvidia قصد دارد این کارت گرافیکی را در تاریخ 26 مرداد ماه راهی بازار کند که دو ماه و نیم بعد از عرضه کارت GTX 980 Ti می‌شود. این کارت گرافیکی قرار است جایگزینی برای مدل GTX 750 Ti باشد. همچنین Nvidia این کارت گرافیکی را برای رقابت با کارت گرافیکی Radeon R7 370 شرکت AMD ساخته است. قیمت این محصول 150 دلار اعلام شده است.

منبع:دیجی کالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی